تل بار | باربری , اتوبار

تل بار | باربری , اتوبار , باربری و اتوبار ارزان , لیست باربری های تهران

تل بار | باربری , اتوبار

تل بار | باربری , اتوبار , باربری و اتوبار ارزان , لیست باربری های تهران

باربری و اتوبار تل بار : ارائه دهنده بهترین خدمات باربری و اتوبار در کشور به صورت برون شهری و درون شهری ، کیفیت , دفت و سرعت در اولویت کار ماست.

  • ۰
  • ۰

باربری آجودانیه

باربری و اتوبار در آجودانیه

باربری و اتوبار در آجودانیه ؛ باربری ارزان قیمت در محله آجودانیه , قیمت اتوبار در آجودانیه محله ای واقع در شمال غربی تهران بزرگ :  در شمال غرب تهران منطقه ای قرار دارد به نام آجودانیه . این منطقه در دامنه های رشته کوه های البرز واقع شده که ارتفاع آن در بعضی از قسمت های این منطقه به ۱۷۰۰ متر نیز می رسد .

در حقیقت آجودان به افسری تلقی می شود که در حال خدمت به مقامات بالاتز از خود در انجام هرچه بهتر مسئولیت های آنهامی باشد . اقبال السطنه نام فردی که مالک همه ی زمین های این منطقه بود. وی در دربار شاه آجودان اصلی محسوب می شدند . منطقه آجودانیه که در ارتفاعات زیادی قرار گرفته است , کوچه های پر فراز و شیبی دارد . این منطقه جزء مناطق زیبا و دیدنی کلان شهر می باشد . با این حال ساکنین این منطقه دردسرهایی هم به دلیل ارتفاعی بودن این منطقه دارند . بویژه در روزهای برفی سال که هر روز در این منطقه سرخوردن و برخورد اتومبیل ها با یکدیگر را شاهد می باشیم .


منطقه آجودانیه دارای مراکز خرید و همچنین مراکز تفریحی بسیار زیادی می باشد . مکان ها خرید و تفریحی منطقه ی آجودانیه عبارتند از :

  1. موزه ی حیات وحش
  2. پارک شطرنج
  3. کوه دار آباد
  4. مرکز خرید عرش آجودانیه که دارای ۸ طبقه می باشد .

این منطقه همچنین دارای مکان های مهمی می باشد که در زیر به آنها هم اشاره می کنیم .

  • پینت بال دانیال
  • باغ بهشت
  • استودیوی برنامه ی جذاب خندوانه
  • بنیاد دایره المعارف اسلامی

منطقه ی آجودانیه به چه خیابان و بزرگراه هایی دسترسی دارد ؟

از طرف اتوبان امام علی – بزرگراه ارتش – خیابان پاسداران و صیاد شیرازی به منطق ی آجودانیه می توان عزیمت کرد .

  1. به خیابن بدیعی از قسمت جنوبی این منطفه دسترسی دارد .
  2. به منطقه ی دار آباد از قسمت شمالی منتهی می شود
  3. به خیابان شهید خویی از قسمت غربی ارتباط دارد .
  4. به کلارک از شرق متصا می شود .

در منطقه ی آجودانیه چه مراکز درمانی وجود دارد ؟

در خیابان شهید سباری و در روبروی مجتمع فرهنگی بانک ملی منطقه ی آجودانیه یک مرکز درمانی وجود دارد که این مرکز درمانی , خدمات عمومی و تخصصی را در رابطه با انواع بیماری ها را برای شهروندان عزیز ارائه می دهد .

ایستگاه پمپ بنزین موجود در اجودانیه

نزدیک ترین ایستگاه پمپ بنزین به منطقه ی آجودانیه را می توان ایستگاه پمپ بنزین ۱۳۴ نام برد . ویژگی خاص موقعیت این فرودگاه نداشتن هیچ محدو.ده ی ترافیکی در این منطقه می باشد .

موسسه باربری و اتوبار ؛  آربی بار تهران با داشتن سابقه ی درخشان , به همت خداوند رحیم و باهمت پرسنل باتجربه و صبور و مدیریت حرفه ای با خدماتی که در رابطه با بسته بندی و حمل و جا به جایی بار مانند استفاده کردن از مرغوب ترین جعبه و کارتن ها و استفاده از افراد و کارگران متخصص و باتجربه در این زمینه توانسته تا امروزه بهترین خدمات را برای شهروندان عزیز داشته باشد . این شرکت با داشتن سوابق درخشان مورد اعتماد شهروندان تهرانی قرار گرفته است که این یک سرمایه ی عظیم برای کل شرکت آربی بار محسوب می شود .

شرکت اتوبار , آربی بار امروزه به یکی از بزرگترین ناوگان حمل و انتقال اثاثیه ی و کالا در کلان شهر تهران تبدیل گشته و با خارج کردن ماشین های فرسوده از ناوگان حمل بار خود و با جایگزین کردن ماشین های نو و همراه با آخرین تکنولوزی های مخصوص حمل بار و موکت دار شده آماده ی هرگونه خدمت رسانی به شهروندان محترم می باشد . به یاد داشته باشید که شرکت آربی بار تهران فقط دو شعبه در استان تهران دارد . منشور کاری پرسنل آربی بار تهران بر ارائه ی با کیفیت ترین خدمات در سریع ترین زمان ممکن تدوین شده است . هدف تمام پرسنل و مدیریت و کارگران و دیگر عوامل آربی بار تهران کسب رضایت مشتریان می باشد . گفتنی است شرکت آربی بار تهران آماده خدمت رسانی به طور شبانه روزی حتی در ایام تعطیل می باشد .

  • ۹۷/۰۵/۲۴
  • بهزاد مقتدر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی